AFTELLEN............DOWN UNDER

Hallo allemaal. Nog zes dagen en dan is het eindelijk zover. Het begint bij ons aardig te kriebelen, we kunnen haast niet wachten om te vertrekken.

We vliegen van Amsterdam naar Londen en dan stappen we over op Quantas Airways voor de lange vlucht naar Hongkong. Daar zijn we een paar dagen en kunnen we deze stad eens bekijken. Na deze stopover vliegen we dan verder naar Perth in West Australië. Daar beginnen we aan de reis die gaat naar Darwin in het noorden.

Dan pakken we het vliegtuig om naar het rode hart te vliegen, naar de plaats, Alice Springs. Daar hebben we een begeleide internationale tour geboekt van 3 dagen. Dan kunnen we twee dagen bijkomen in een heerlijk hotelletje in Alice Springs. Vervolgens vliegen we weer met een binnenlandse vlucht van Alice Springs naar Adelaide in het zuiden.

Daar pikken we onze tweede camper op en gaan dan in 72 dagen met hier en daar wat extra kilometers het binnenland in ook weer noordwaarts naar Cairns. Daar moeten we helaas de camper weer inleveren. Er rest ons dan weer 4 dagen in een heerlijk verwen hotel. Dan vliegen we weer voor een deel van de terugreis naar Bangkok in Thailand waar we ook een paar dagen blijven. Daarna is de koek helemaal op en vliegen we weer via Londen terug naar Schiphol. Met hopelijk heel veel mooi herinneringen aan een geweldig rondreis.

De volgende reismee aflevering komt vanuit Hong Kong of Australië.

Groetjes vanuit Nesselande Rotterdam Sjaak en Mieke (de Roma's)

Cilla en Frans

Zo als jullie dit lezen zit je al een stukje bij ons vandaan.En kunnen jullie de benen even strekken door een rondje HongKong en lekker eten,voor de 2e etape van jullie reis dan kom je weer in een andere wereld.Dan gaan jullier over op de kangaroe en zo.
Veel geluk met alles en wij kijken wel voor wat nieuws.
Knuffels van ons XXXX

gerrie en gert

Eerste bericht gelezen,jullie zitten in het lekere weer het was 18-9 maar 16 gr
Mieke pas je op met vogels of hou je ook niet van kangaroes.Kuffels G&G

Gert en Gerrie

De eerste etape zit er op, wat de tem betreft waarom zouden jullie het beter hebben dan wij het is nu ook hier 10 gr vanmiddag word beter.Wat een rotstreek om zo,n vieze camper te krijgen.Ik hoop dat jullie nuin een schoone camper en uitgerust op pad kunnen,en zijn beniewd naar jullie verdere avontuuren.Geniet er van.
G&G