BANGKOK

Hallo trouwe bloglezers. Hierbijhet laatste blog van deze geweldige reis.Het is een kortbericht vanuit Bangkok.

6 januari. VLIEGEN NAAR AZIE. Vandaag vliegen we eerst naar Sydney, dan een overstap naar Bangkok. Daar blijven we ruim twee dagen. Achteraf hadden we beter maar 1 dag willen blijven. We zouden liever doorvliegen na een dag. De reis is voor ons gevoel over, en dan wil je graag naar huis. Maar nu kunnen we daar niets meer aan veranderen. Op de luchthaven komen we onverwacht nog een erg leuk stel tegen dat we ontmoet hebben in het scenic treintje. We hadden e-mailadressen uit willen wisselen en daar was niets van gekomen door een of andere duistere reden. Terry had gisteravond nog tegen Anitra gezegd, ´kom je een erg leuk stel tegen en je ziet ze nooit meer van je leven, wat jammer eigenlijk´. Weer een leuk uur doorgebracht met hun, onder het genot van een kop koffie. Nu zijn de e-mailadressen wel degelijk uitgewisseld. Het moest zo zijn dat we elkaar weer tegen kwamen. Ze vliegen naar Melbourne waar ze wonen. Ook kregen we een telefoonnummer van haar zoon, die in Bangkok woont. Als je soms niet meer weet waar je bent. Heel lief hoor maar wij verdwalen niet zo maar.

Nog even een tussendoortje vanuit de lucht, op zich ook wel grappig om met de laptop bezig te zijn. Ga zo vast even wat foto's sorteren. Het zijn er natuurlijk weer veel te veel geworden. Maar je moet ergens beginnen.

7 en 8 januari. BANGKOK, LAATSTE BLOG. We zitten in een erg goed hotel in een leuke omgeving. Deze twee dagen gebruiken we nog maar om lekker te relaxen. Je zou zeggen, moet je Bangkok niet verkennen, nou nee. We zijn er verschillende keren geweest en het is een geweldige stad. Nu gebruiken we Bangkok puur als stopover voor de lange reis. We hebben wat gewandeld en gewinkeld en liggen nu lekker bij het zwembad. Het is wel weer heerlijk om in Azië te zijn. Maar dat is van korte duur deze keer. We willen nogmaals iedereen bedanken voor de leuke en spontane reacties op het gebrabbel op de reismee site. Om zoveel reacties terug te ontvangen is voor ons erg leuk geweest. We zijn de reis een beetje aan het doornemen geweest en komen tot een verrassende conclusie.Australie is groot. We hebben veel kilometers gemaakt, veel leuke mensen ontmoet, veel diesel getankt, veel gezien, veel genoten, veel eten gekookt, en als laatste, veel geld uit gegeven. De worden veel en groot, krijgen zo toch een beetje een andere betekenis.

De laatste vakantie groetjes van Mieke en Sjaak

Onno

Tjs , aan al het mooie komt een eind. Wel jammer ,ik las de verhalen met veel plezier.

En wie weet, wat er nog in de toekomst gereisd wordt

Welkom thuis zou ik zeggen

Gr Onno en Gerda