WELKOM OP ONS REISBLOG

Hallo lieve familie, vrienden en andere nieuwsgierige lezers.

Op deze site is het de bedoeling dat wij onze reisverhalen en foto's van Nieuw Zeeland in 2007 en Amerika in 2011 en Australië 2011 en 2012 en verder in de toekomst, waar we ook nog mogen komen, kunnen bijhouden. Niet alleen voor de achterblijvers, maar ook voor onszelf!

We maken al verre reizen sinds 1992. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reizen die we nog gaan maken vind je in het profiel.

Ook staan er twee grote verhalen van Nieuw-Zeeland in 2007 en Amerika 2009 op deze site te lezen.

De kreet geef "Sjaak en Mieke fotoruimte kado", moet je maar helemaal negeren is niet nodig. We krijgen het niet van de site verwijderd.

Leuk dat je met ons meereist en natuurlijk zijn we erg blij met leuke reacites van jullie! Op deze site of via miekeensjaak@hotmail.com

De vakantie groetjes, Mieke en Sjaak (De Roma's)

Gerda

Wat een leuk idee , het werd echt tijd voor zo iets , al jullie prachtige verhalen!Maak veel mooie reizen en bericht er over.Een heel goede reis gewenst.

bruinink

Ziet er goed uit.Het bord met de afstanden er op is een leuke.We houden het bij.

Rob

Heb zitten zwijmelen bij het verslag over jullie reis door het wilde westen.Dan komt het ook weer langzaam boven. DOORGAAN!!!